منتدي friends 4 ever
اهلا بيك زائرنا الكريم في منتدي friends
اذا كانت هذه زيارتك الاولى للمنتدي فيرجى التكرم بالتسجيل
اذا كنت راغب بالمشاركه
ادارة منتدي friends



 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 ازيكوووو كلكوو

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous


ازيكوووو كلكوو Empty
مُساهمةموضوع: ازيكوووو كلكوو   ازيكوووو كلكوو Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 12:23 am

بسم الله الرحمن الرحيم

ازيكم يا أحلي شباب

ودلوقت انا عاوز ترحيب من نااار بقا ولا احنا مالناش ف الطيب نصيب

شايفكو بترحبو ببعض ترحيب محصلش

وناسينااا خالث مالث يعني ولا ف الدماغ

بس عل العموم هلحق نفسي قبل ما اتشقلط خالص
وتنسوني من قبل متعرفوني حتي - تصدق تنفع اغنيه تنسوني من قبل متعرفوني - نياهاهاههههههههه - حلوه مش كدا ولا ايه

دا حتي رأي المثل - الفرخه كلت بيضها - دا كلام يا عم الحج

يلاا اما نشوف مستنيكو يا أجدع صحاب

لاءن انشاء الله هنبقي كلنا صحاب وحبايب لله ف لله

ونهارنا أبيض انشاء الله

ومعلش بقا انا طولت عليكو انا رايح اشوف أكل عيشي وافتح المحل واروش ميه Very Happy

سلاالم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة الأمل
−Ξ(مشرف عامة) Ξ−
−Ξ(مشرف عامة) Ξ−
زهرة الأمل

انثى
الابراج : العذراء
العمر : 22
نقاط : 5062
التصويت : 5
عدد المشاركات : 900
اوسمة : ازيكوووو كلكوو Jb12913175911

ازيكوووو كلكوو Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازيكوووو كلكوو   ازيكوووو كلكوو Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 12:37 am

اهلا
وسهلا





اتمنى لك الافاادة والاستفاادة


ازيكوووو كلكوو Haail-3cd83d2da7

DON'T cry over anyone who won't cry over you




أُهتٍف من ًقلبي يًا هًذِا..
أنًتٍ ِهُناً ًفي اًلِقلب..

وًفي العًيِنيًن..

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://eshhayatk12.montadamoslim.com/forum.htm
????
زائر
Anonymous


ازيكوووو كلكوو Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازيكوووو كلكوو   ازيكوووو كلكوو Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 10:19 am

البسمة الحزينة كتب:
اهلا
وسهلا





اتمنى لك الافاادة والاستفاادة
انشاء الله ربنا يقدرني وافدر أفيدكم
منوره يا بسمه
ازيكوووو كلكوو 622450 ـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SOoSOo
−Ξ(عضو فضي) Ξ−
−Ξ(عضو فضي) Ξ−
SOoSOo

انثى
الابراج : العذراء
العمر : 25
نقاط : 4109
التصويت : 8
عدد المشاركات : 314
رساله mms : ازيكوووو كلكوو 2d7tzsp

ازيكوووو كلكوو Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازيكوووو كلكوو   ازيكوووو كلكوو Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 10:58 am

اهلا وسهلا نورت المنتدى
ويارب يعجبك
..
...
....
.....
......


ازيكوووو كلكوو 1501834den2fu8j6w

ازيكوووو كلكوو Www.hh50.com-Photos-Images-Welcome-0956


ازيكوووو كلكوو Www.hh50.com-Photos-Images-Welcome-1016

ازيكوووو كلكوو Www.hh50.com-Photos-Images-Welcome-0946

ازيكوووو كلكوو Index
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nana_noody
−Ξ( مدير عام ) Ξ−
−Ξ( مدير عام ) Ξ−
nana_noody

انثى
الابراج : الجوزاء
العمر : 25
نقاط : 8352
التصويت : 11
عدد المشاركات : 1889
رساله mms : ازيكوووو كلكوو Hms396a2a2e3df

ازيكوووو كلكوو Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازيكوووو كلكوو   ازيكوووو كلكوو Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 4:07 pm

ازيكوووو كلكوو 100978_1204722598\





أهلاً وسهلاَ بك أخي الكريم ¨°o.O ( ..^MustafaHardy
^.. ) O.o°¨
حللت أهلاً .. ووطئت سهلاً ..

ياهلا بك بين اخوانك وأخواتك ..

ان شاء الله تسمتع معــانا ..

وتفيد وتستفيد معانـا في دارك

بانتظار مشاركاتـك وابداعاتـك ..

و ســعداء بتـواجـدك معانا ..

وحيـاك الله


ازيكوووو كلكوو 12942331573ازيكوووو كلكوو 12942335014
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://friends2010.ahladalil.com
????
زائر
Anonymous


ازيكوووو كلكوو Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازيكوووو كلكوو   ازيكوووو كلكوو Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 5:59 pm

SOoSOo كتب:
اهلا وسهلا نورت المنتدى
ويارب يعجبك
..
...
....
.....
......


ازيكوووو كلكوو 1501834den2fu8j6w

ازيكوووو كلكوو Www.hh50.com-Photos-Images-Welcome-0956


ازيكوووو كلكوو Www.hh50.com-Photos-Images-Welcome-1016

ازيكوووو كلكوو Www.hh50.com-Photos-Images-Welcome-0946

ازيكوووو كلكوو Index
شكرا ليكي يا سوسو - منوره بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر
Anonymous


ازيكوووو كلكوو Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازيكوووو كلكوو   ازيكوووو كلكوو Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 6:02 pm

nana_noody كتب:
ازيكوووو كلكوو 100978_1204722598\





أهلاً وسهلاَ بك أخي الكريم ¨°o.OMustafaHardy
^.. ) O.o°¨
حللت أهلاً .. ووطئت سهلاً ..

ياهلا بك بين اخوانك وأخواتك ..

ان شاء الله تسمتع معــانا ..

وتفيد وتستفيد معانـا في دارك

بانتظار مشاركاتـك وابداعاتـك ..

و ســعداء بتـواجـدك معانا ..

وحيـاك الله
متشكر جدا عل الكلام الجميل دا -وانشاء الله انتظرو مني المزيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر
Anonymous


ازيكوووو كلكوو Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازيكوووو كلكوو   ازيكوووو كلكوو Emptyالأربعاء يوليو 07, 2010 3:44 pm

ازيكوووو كلكوو 0407


ازيكوووو كلكوو 0617
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ازيكوووو كلكوو
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي friends 4 ever  :: المنتدي العام :: قاعة الترحيب بالاعضاء-
انتقل الى: